No Rush
Pagina 1 din 1
No Rush
Descriere: Acest plugin forteaza jucatorii sa nu treaca de jumatatea hartii. Ii scapa pe admini de a da slay in caz de rush.
Descarcare: Click!
Autor: GHW_Chronic
Versiune: 1.0
Instalare:
1. Fisierul GHW_No_Rush.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting.
2. Fisierul GHW_No_Rush.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins.
3. Intrati in addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la sfarsit:
4. Fisierul no_rush_maps.ini il puneti in addons/amxmodx/configs/
Cvar-uri:
NR_enabled 1/0 - activat/dezactivat (default 1)
NR_fence 1/0 - activeaza/dezactiveaza "gardul" format de lini. (default 1)
NR_twopeople 1/0 - activeaza/dezactivaza posibilitatea trecerii de jumatate atunci cand raman doar 2 jucatori. (default 1)
NR_checktime - din cate in cate secunde se verifica daca un jucator trece de linie. (default 2.0)
NR_redrawtime - din cate in cate secunde sunt "retrasate" linile. (default 15.0)
NR_fencealpha - cat de transparenta este "gardul". (default 200)
0 = invisizil
255 = solid
NR_punishment - pedeapsa in urma treceri linilor. (default 1)
1 = slay
2 = 'muta' jucatorul inapoi.
NR_fencecolor - culoarea linilor. (default green) = verde.
Module:
engine
Info:
1. La cvar-urile NR_redrawtime si NR_checktime puneti valori mari,astfel se consuma mai putine resurse.
2. Pentru a adauga harti in care se creeaze lini, modificati no_rush_maps.ini.
Descarcare: Click!
Autor: GHW_Chronic
Versiune: 1.0
Instalare:
1. Fisierul GHW_No_Rush.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting.
2. Fisierul GHW_No_Rush.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins.
3. Intrati in addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la sfarsit:
Cod: |
GHW_No_Rush.amxx |
Cvar-uri:
NR_enabled 1/0 - activat/dezactivat (default 1)
NR_fence 1/0 - activeaza/dezactiveaza "gardul" format de lini. (default 1)
NR_twopeople 1/0 - activeaza/dezactivaza posibilitatea trecerii de jumatate atunci cand raman doar 2 jucatori. (default 1)
NR_checktime - din cate in cate secunde se verifica daca un jucator trece de linie. (default 2.0)
NR_redrawtime - din cate in cate secunde sunt "retrasate" linile. (default 15.0)
NR_fencealpha - cat de transparenta este "gardul". (default 200)
0 = invisizil
255 = solid
NR_punishment - pedeapsa in urma treceri linilor. (default 1)
1 = slay
2 = 'muta' jucatorul inapoi.
NR_fencecolor - culoarea linilor. (default green) = verde.
- Red
- Green
- Blue
- Yellow
- Orange
- Pink
- Indigo
- White
- Random
Module:
engine
Info:
1. La cvar-urile NR_redrawtime si NR_checktime puneti valori mari,astfel se consuma mai putine resurse.
2. Pentru a adauga harti in care se creeaze lini, modificati no_rush_maps.ini.
Clau- Administrator
-
Numarul mesajelor : 874
Varsta : 33
Localizare : Sighetu Marmatiei
Jocuri : Cs, Fifa,Fotbal
Nume si Prenume : Clau:)
Ce Arma/Pistol Preferi? : M4A1
Nick CS : Clau
Folosesti Steam : Da
Experianta la cs : Excelenta
Ce ps folosesti : Photoshop 4
Ocupatie : Scolar
Vei respecta regulamentul : Da
Warn :
Data de inscriere : 20/11/2008
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum